środa, 11 lutego 2015

Jeszcze żyję :)

Witajcie:)

No niestety jednak inne sprawy wzięły górę i bloga zaniedbałam totalnie.Mam nadzieję, że uda mi się trochę to nadrobić:) Trochę zmieniłam kolorystykę bloga, ponieważ w końcu (!) udało mi się zrobić obrazek tytułowy. 

Od dłuższego czasu czuć w powietrzu wiosnę ( choć tak naprawdę zima nas w tym roku oszczędza, śnieg taki prawdziwy widziałam tylko w Karpaczu;)). Mam tylko nadzieję, że zmiana temperatur będzie miała tendencję wzrostową. Przypuszczam, że mało kto będzie zachwycony śnieżycą w Wielkanoc.

Wrzucam dzisiaj dwa makijaże dzienne, oba z kreskami, jeden w wersji bardzo słodkiej, pastelowej, drugi z trochę ciemniejszą pomadka Cookie ze Sleek Lip 4 Havana.

Podkład: 301 Honey, Skin Match, Astor
Korektor: kółeczko nr 4 z Kryolana
Liner: Liquid Precision Eyeliner, Eveline
Tusz: the COLLOSAL volum', Maybeline


Błyszczyk: Be Beauty 02, Bell
Róż: 33 Lilas D'or, Bourjois



Pomadka: Cookie ze Sleek Lip 4 Havana
Bronzer: Bahama Mama, the Balm

Swoją drogą, ,,uwielbiam'' ten autoretusz zdjęć z bloggera, wyglądam jak lalka :P

Pozdrawiam ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz