poniedziałek, 17 marca 2014

Srebro i złoto

Hej:) jak pisałam w którymś z wcześniejszych postów teoria analizy kolorystycznej, kolorów ciepłych i zimnych nie powinna być traktowana w 100% poważnie. To nie jest tak, że dziewczyna, która lubi skórę, ćwieki i podobne klimaty, dowiedziawszy się, że jest typem LATO, musi ze swojego stylu zrezygnować na rzecz romantycznych pasteli, koronek i falbanek. W wielu artykułach o analizie kolorystycznej jest opisany nawet dokładnie charakter i usposobienie poszczególnych typów: WIOSNA - radosna, LATO - delikatna i wrażliwa, JESIEŃ - energiczna, ZIMA - dumna i wyniosła, co jest przecież wierutną bzdurą. Same dobrze wiecie, w których kolorach czujecie się najlepiej. Analiza może jedynie pomóc Wam dobrać nowe kolory do Waszej własnej palety barw.

Od jutra zacznę kolejno dodawać makijaże będące wykonywane typowymi barwami poszczególnych pór roku. Jakby co ja jestem panią LATO ^^

Dzisiaj natomiast dodam dwa makijaże w tonacji ciepłej i zimnej.

Złoty makijaż wykonany jest na podkładzie rozświetlającym w ciepłej tonacji, twarz konturowana jest ciepłym odcieniem bronzera.


Z kolei ten makijaż wykonałam na podkładzie wpadającym lekko w róż, twarz konturowałam różem.

I na obu zdjęciach wyglądam całkiem inaczej :P
Kobieta zmienną jest:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz